8 Ağustos 2012 Çarşamba

Süperbia Ingilizce ve Almanca


Süperbia Ingilizce ve Almanca

Merhaba sevgili web üzerinden güzel oyun severler, Süperbia hakkında onlarca makale hazırladık, Binlerce yorum aldık, Belkide yüzlerce kişi bir birine hediye gönderdi. Fakat bu yazımızda yine sizlere süperbia hakkında bilgi vereceğim, Bilindiği üzere Superbia 50.Level ( seviye )de son buluyor. Oyun oldukça güzel olduğundan bir çok arkadaş’ım tekrar tekrar profil oluşturup oynamaya başlamış durumda, Bende sizlere Farklılık ve çok fazla çeşitliliğin olduğu Superbia ingilizce veSüperbia Almanca isimli yazımı hazırlıyorum, Peki ne bu seriler, Aslında İngilizce olarak ilk süperbia geçen sene açılmıştır. Bunun yanında Almanya ve diğer bir kaç Ülkeden sonra en son olarakta Ülkemizde oynanmaya başlanmıştır.
Disney Channel Süperbia olarakta bilinen oyunu yaklaşık 300 bin kişi oynamış 200 bin kişi ise oyunu daha oynamaktadır. Bizlerde sizler için biraz araştırdık ve ortaya güzel bir konu açmaya karar verdik. Konu içeriğini çok fazla açmak istemiyorum yatacağım için sıkıntılı yazıyorum uykuluyum yani o yüzden abartmamak için uğraşıyorum. Dilerseniz uzatmadan yazımızın devamında nasıl oynayacağınızı anlatayım. Ayrıca Detaylı anlatımlarda gelecektir. Herşey Süperbia için Süperbia ise sizin için

Süperbia İngilizce ve Almanca

Sizlere Altta vereceğim 2 link ile diler ingilizce sitede oynayabilir. Dilerseniz almanca bir sitede oynayabilirsiniz.
Gelin istediğinizi seçin tıklayın ve oyuna başlayın, Süperbia iyi oyunlar diler.
  1. Superbia ingilizce : http://www.disney.co.uk/superbia/index.jsp
  2. Süperbia Almanca : http://www.disney.de/superbia/index.jsp
Dilediğiniz gibi yeni bir oyun ile karşı karşıyasınız unutmadan söyleyeyim Türkiyedeki kadar basit bitmeyecektir. Daha iyi tasarımlar daha iyi görevler ve daha uzun soluklu bir oyundur. Her ne kadar sistemleri aynı olsada Türk oyuncuları için oyun kolay kodlama ile yapılmıştır.
Sizler için daha önce hazılardığım yazılara göz atabilirsiniz.
Süperbia HileleriSüperbia para hilesiSüperbia Yok bunlar beni kesmez verdiğin bilgilerin az ben senden daha çok şey biliyorum diyorsanız ( Olum BAK GİT ) :D Abi gelin yorum yazın çok zor değil hemen alt tarafta bulunan böyle güzelmi güzel özel mi özel bir yorum alanı var Bir Süperbia için çok görmeyin bakın burada yaptığınız yorular sizlere Ateş su Tahta olarak geri dönecektir. Yani kısaca hepinizi seviyorum iyi ki ziyaret ettiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder