8 Ağustos 2012 Çarşamba

yasaklı sitelere giriş


Oldukça Klasik bir yazı olduğuna inandığım fakat güncel konular ile renkleneceğini düşündüğüm bir yazı daha hazırlıyorum, Özellikle şimdilerdexHamsterxNxx gibi birçok siteye giriş mümkün değil RAMAZAN DOLAYISI İLE GİRİŞİNİZİ önermiyorum, Nitekim yapabileceğimiz bir kaç yöntem ile girişinizi sağyalabilirsiniz. Bu yöntemler denenmiş ve %100 işe yaramaktadır. Ben sizlere tercihiniz itibariyle hangisini seçerseniz artık size bırakıyorum bir kaç konu vereceğim bir konumuda bu başlık altından gireceği ona göre sizlerde yararlanabilirsiniz.
xHamster Giriş yöntemleri, xNxx Giriş
İlk olarak sizlere sunacağım konular kısaca şu şekilde olacaktır.
# Program yardımı ile Yasaklı sitelere girmek isterseniz size önerebileceğim en güzel ve güncel program olan Hotspot Shield olacaktır. İnternet üzerindeki en iyi ve en derin araştırmalarım sonucu bulabileceğiniz en iyi anlatımla sizlere güzel bir konu hazırlamıştım Umarım beğenirsiniz. Bu programın işleyişi karmaşık değildir. Hatta hazırlamış olduğum Hotspot Shield kulanımı isimli yazımızı okuduktan sonra çocuk oyuncuğı olduğu konusunda hem fikir olabiliriz.
Hotspot Shield isimli yazımızı okumak için TIKLAYIN
#Bir Diğer anlattığım konu ise Yasaklı sitelere yine siteler üzerinden giriş sağlamak olacaktır. Bunları Eskilerin Devi Ktunnel gibi sitelerden aşina olacağınızı bilmenizi isterim bir çok proxy siteleri ile bu tür sitelere giriş sağlayabilirsiniz.
Sizler için hazırlamış olduğum Proxy Siteleri isimli yazımızı okumak için TIKLAYIN
Ayrıca bu konu içerisinde anlatmak istediğim konu ise :) Şu olacaktır. Çeviriciler sayesinde bu tür sitelere erişim sağlayabilirsiniz. Site ismi yazdığınız taktirde, Link’i çıkacak ve sizlerede o link’e tıkladığınız zaman erişimi Google.com.tr ve Yandex.com.tr üzerinden sağlayabileceksiniz.
Bunlar için alt satırlarda vereceğim Linklere tıklayarak erişim sağlayabilir Tarafınızı seçip oradan yararlanabilirsiniz. Benim tercihim her zamanki Gibi google olacaktır. Bu konu hakkında Polemiğe girmek istemiyorum ( Şaka bir yana gerçekten Google’ı seviyorum )
İlk olarak gireceğiniz Sayfaları veriyorum alt tarafta nasıl yapmanız gerektiğini yazacağım yani resimler alt taraftadır.
Sitelere tıkladıktan sonra önünüze sorgu ekranları gelecektir sizlerde o ekrana tıklayarak işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
Resimlere bakarak örnek alabilir ve size yardımcı olan konular hakkında yorum bölümümüzden yorum yazabilirsiniz. Takıldığınız yerler içinde gorularınızı bekliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder