10 Ağustos 2012 Cuma

Hüseyin Kağıt Hayatı tesbih yapmışım şarkısı sözü


Hüseyin Kağıt Çok Kötüymüşsün sözleriÇok Kötüymüşsün Şarkı sözüÇok Kötüymüşsün dinleindir, Bu terimleri ekledikten sonra sizleriHüseyin Kağıt adlı Ankaralı sanatçı ile baş başa bırakmak istiyorum Öncesinde bir kaç bilgi ekleyeyim en azından parça hakkında bilginizin olması iyi olacaktır. Hüseyin Kağıt’a ait 2012 yapım yılı olan ve ayrıca en yeni parçası olan Çok Kötüymüşsün sitemizde yer almaktadır. Eğer sitemize eklemiş olduğumuz Hüseyin Kağıt Hayatı tesbih yapmışım parçasını dinlemek içinburaya tıklamanız yeterli olcaktır.
Çok Kötüymüşün Bir kıza yazılmış en içten parçadır. Eğer bir aldatılma durumları ile karşılaşırsanız hemen buradan bizim sitemizden bu parçayı dinlemenizi yavsiye ederim :) Efkar dağıtmanız iyiliğine olacaktır.
Yazımızın devamından Çok Kötüymüşsün dinleyebilir ve Çok Kötüymüşsün sözlerine bakabilirsiniz.
Çok Kötüymüşsün
Çok Kötüymüşsün

 Çok Kötüymüşsün sözleri – Hüseyin Kağıt

Çekilmez yapıyorsun benim hayatımı
Tanıyamamışım Seni Çok kötüymüşsün
Harcıyorsun Herşeyimi durmadan üzüyorsun.
Çözememişim Seni Çok Kötüymüşsün
Ne yazı Getirdin Bana Ne Çiçek Açtırdın
Anlayamamışım Seni,Çok Kötüymüşsün 
Oysa Ben Tapardım Sana Sevgimden Gülerdim Sana
Hissedememişim Seni,Çok Kötüymüşsün
Ne Allahtan Korkuyorsun Ne Kuldan Utanıyorsun
Nasıl İnanmışım Sana Çok Kötüymüşsün.
Doymuyorsun Satmalara İtmelere Atmalara
Nasıl Sevmişim Seni,Çok Kötüymüşsün
Bekliyorum Yorulmalarını,Durmadını Durulmanı
Katlanamıyorum Sana, Çok Kötüymüşsün
Kıymetin Çok Büyüktü Bende Gözüme Perde İndi Perde
Düşürdün Beni Her Derde ,Çok Kötüymüşsün
[ ŞİİR ]
Soruyolar Bana Bu Sitem Niye
Sevdiklerim İçin Düştüm DeLiye
Boyun Eğermiydim Yoksa Kötüye
Canım Dediklerim Yerlere Attı
O yare Tapardım o yar de Sattı
Hüseyinim Hüseyinim Dostu Düşüne Dursun
Canım Dedikleri Sırtımdan Vursun
Ayağım Kırılsın Gözüm Kör Demek İsterdimde
Bana Yaşamak Lazım

Hüseyin Kağıt Çok Kötüymüşsün dinle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder