17 Ağustos 2012 Cuma

adını feriha koydum emirin yolu yeni sezon




Adını Feriha Koydum 68. Bölümüyle yeni sezonda Emir'in 
Yolu adı ile ekrana geliyor.Ekranların fenomen dizilerinden olan Adını Feriha Koydum 68. Bölümüyle yeni sezonda Emir'in 
Yolu adı ile ekrana geliyor.Adını Feriha Koydum yeni adı Emir'in 
yolu Yeni sezon fragmanı










Adını Feriha Koydum dizisinden Hazal Kaya’nın ayrılması üzerine gözler diziye dahil olacak yeni 
oyunculara çevrilmişti. Bergüzar Korel, Canse Dere ve Miss Turkey adaylarından Merve Sarı gibi bir çok isim yeni sezonda adı geçenler arasında yer almıştı. Ancak diziye katılacak olan isim 
model ve 
oyuncu Beril Kayar (24) oldu. 

Büyük yüzleşme ile kaybettikleri üç yılı bir yanlış anlamaya borçlu olduklarını öğrenen Emir ve Feriha yıkılır. Birbirlerine geç kaldıklarını düşünen ikili, öğrendikleri yeni gerçeklerle birlikte hayatlarına devam etmek zorundadır.

Sanem'in geçirdiği 
araba kazası, yolunun Yavuz'la kesişmesini sağlar. 

Feriha ve Emir öğrendikleri yeni gerçekleri sindirmeye çalışırken her ikisi de duygularına direnmekte zorlanmaya başlar. Öte yandan, yıllardır Feriha'nın hayatında bir adım ileri gidememenin acısını yaşayan Levent de artık ciddi bir adım atma niyetindedir.

Yazı'nın Kaynak Adresi: http://www.maxyweb.net/2012/08/adn-feriha-koydum-yeni-ad.html#ixzz23nXudUBo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder