10 Ağustos 2012 Cuma

Ege Çubukçu parti istanbul şarkısı sözü


Ege Çubukçu

Ege Çubukçu Çok uzun bir aradan sonra bizlerle yine yeniden yeni bir Single ile buluşan ve bu sefer yine kopuşlarda olacağımız Ege Çubukçu ile İstanbulda Parti zamanı.. Bende Bu yazımda sizlere “Ege Çubukçu Parti İstanbul sözleri” isimli yazımızı hazırlamak istedim Umarım beğenirsiniz Ege Çubukçu Parti İstanbul sözleri’nden önce sizlere Single Hakkında bilgi vermek istiyorum, Bir çok kalıplardan farklı olarak hazırlamak istediğim bu makalemde sizlerde Albümün Klibinide yazımın devamında paylaşacağım ayrıca oradan dinleme imkanınızın mevcut olduğunu  unutmayın bir çok yazımda belirttiğim gibi indirme bilgilerini de vereceğim.
Belki Teklif Hakları nedeniyle biraz üstü kapalı olacak ama :) olsun anlayacağınız gibi anlayacağınız türden bir bilgi olsun istiyorum.

Ege Çubukçu Parti İstanbul indir

Öncelikle Youtube.com’dan Ege Çubukçu Parti İstanbul parçasını bulun ve izlemeye kadar gidin ÜST tarafta bulunan link’i kopyalayın ve sonrasında GOOGLE girip Yt to Mp3 yazın çıkan ilk siteye link’i yapıştırın ve bırakın o Mp3′e çevirsin. Sonrasında DOWNLOAD link’ine tıklayın ve keyfinize bakın.
Ege Çubukçu Parti İstanbul
Öncelikle burada bilmeniz gerekenler kısaca şunlardır; Single hangi müzik etiketiyle marketlerde yerini almıştır. Şarkı sözlerinin kime ait olduğunuda belirttiğimiz yazımızda diğer bilgileride bulabilir ayrıca yazımızın devamında yorumlarınız ile makalemize renk katabilirsiniz ve bizlere ilham kaynağını sunabilirsiniz.
Başlıyoruz, Ege Çubukçunun yeni Single’ı Dokuz Sekiz Müzik Etiketiyle müzik marketlerinde yerini aldı şuanda satın alabileceğiniz single fiyatı 5.99 olarak belirlenmiştir. Müziğini Emrah Karaduman’ın yaptığı ve Sözlerinin kendine ait olduğu ve Remizlerin ise ünlü isimler tarafından yarılmıştır. Bunların birini Full animasyon ile bilgidğimiz Bedük diğeri ise Hüseyin Karadayıdır. Ayrıca bu parçanında Ege Çubukçuya ait yeni Albümün çıkış parçası olarak belirlenmesi ve bu sözler ile çok yakında yeni bir albümünde bizlerle olacağı anlaşılıyor.
Ege Çubukçu Parti İstanbul sözlerini yazımızın devamında bulabilir onun altından dinleyebilirsiniz. Yukarıdada anlattığımız gibi bir indirme yöntemi kullanarakta izleyebilirsiniz.
Ege Çubukçu Parti istanbul sözleri
Ege Çubukçu Parti istanbul sözleri

Ege Çubukçu Parti İstanbul sözleri

Bana derler master, yani usta
rakip yok bana hiç bir hususta
bu gece rütbemiz; kaptan-Cousteau
dalışa geçtik su altında
etrafımda onca şatafat
kaldır birini dansa; çek, it, at
demedim “check it out”
önce çek içine, it ve sonra at
baştan çıkar beni, sorma kat
önce bir kaç tur atalım sonra yat
sen, ben, bir de o, oh, şah ve mat
İstanbul’a bu gece yok rahat
sende katıl bize, hadi sen de tat
aş haddini, saat daha 2
promil daha 1..0-0
bak etrafına millet dökülüyor sapır sapır
ohh
PARTİ İSTANBUL
PARTİ İSTANBUL
Haydi! İSTANBUL
Başınıza kesilen bir ceza gibi değil ki bu rap
keza bir ödül gibi
hoplayıp coşmak suç değil ki
ama hoplatıp coşturmak uç değil mi?
“lık lık lık lık” şimdi zamanı
şişenin dibini görmeli
şık şık şıkıdım koptu klüp bak
benim eküriyi kesmiyor sek rakı
kutlayalım mı hayatta kalmayı?
becerebilirsek ayakta kalmayı
durdukça yerinde sallanıyor
kafa ayıldıkça ver bana sus payı
ortam kaynıyor, mona lisa
hepsinin elinde siyah visa
sanki Bangkok, sanki İbiza,
sanki Berlin ama İSTANBUL imza..
PARTİ İSTANBUL
PARTİ İSTANBUL
Haydi! İSTANBUL
Parti İstanbul
Söz: Ege Çubukçu
Müzik: Emrah Karaduman

Ege Çubukçu Parti İstanbul Dinle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder